2. Συστήματα Μέτρησης και Ανάλυσης Ακροατηρίου
Τα συστήματα της Trumedia σχεδιάστηκαν για τη συλλογή και επεξεργασία στατιστικών που διευκολύνουν την μέτρηση της αποδοτικότητας της διαφήμισης.
Πιο συγκεκριμένα η τεχνολογία Trumedia αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τους διαφημιστές και για τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιρειών καθώς τους προσφέρει την δυνατότητα συγκέντρωσης στοιχείων όπως :
- Τα δημογραφικά στοιχεία του ακροατηρίου (Γένος, ηλικία κλπ.)
- Τον αριθμό των ανθρώπων που προσέχουν ένα σημείο προβολής
- Το διάστημα που ένα σημείο προβολής προσέλκυσε την προσοχή τους
- Τι πρόσεξαν
- Αν υπάρχει κάποιο σημείο προβολής σε μια περιοχή που τράβηξε περισσότερο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου
- Αν υπάρχει ένας συγκεκριμένος τύπος υλικού επίδειξης που λειτουργεί καλύτερα από άλλους τύπους
- Το πώς η αλλαγή του προβαλλόμενου περιεχομένου έχει επιπτώσεις στην προσοχή του ακροατηρίου
- Τα σημεία πωλήσεων, σημεία υψηλής θέασης και το υλικό διαφήμισης που προσέλκυσαν πιο πολύ την προσοχή του πελάτη
- Τις μορφές διαφήμισης που είναι αποδοτικότερες και σε ποιο τύπο ακροατηρίου
|